JAKO NASZ SPONSOR :
Dlaczego warto?
POZYTYWNY WIZERUNEK
sponsorowanie sportu kojarzy się z firmami dynamicznymi, dbającymi o ludzi, reprezentującymi pozytywne wartości.
BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI
wydarzenia sportowe są dla firmy sponsorskiej okazją do nawiązania bliższych kontaktów z obecnymi i potencjalnymi klientami.
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ
sponsoring sportu może być częścią strategii ESG (Environmental, Social, Governance), w której ważne jest wspieranie lokalnych społeczności i inicjatyw sportowych.
ULGA SPONSORINGOWA
od 2022 roku można odliczyć od podstawy opodatkowania dodatkowe 50% wydatków na działalność sportową, kulturalną oraz wsparcie szkolnictwa wyższego i nauki.
ZWIĘKSZENIE ROZPOZNAWALNOŚCI
sponsoring daje możliwości dotarcia do szerokiego grona odbiorców poprzez promocję firmy na strojach sportowców, na bilbordach czy banerach.
WIARYGODNOŚĆ I ZAUFANIE
długofalowe relacje z drużynami sportowymi zwiększają wiarygodność marki.
Chcesz porozmawiać o ofercie?
